ساعت: 02:07

تاریخ: 17 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

مهدی قلی زاده شهردار ارسک در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و استقامت مردم سرافراز ایران اسلامی را تبریک گفت.

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآورحادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.(مقام معظم رهبری)

دفاع مقدس،نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرافرازی است که خاطرات دلاوری های آن،در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری رابر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم وبا یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان باارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.
 اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است رابه همه ملت شهید پرور ایران اسلامی،بویژه مردم همیشه در صحنه،جانبازان،ایثارگران،آزادگان و خانواده معزز شهداء ارسک،تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج)و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسالت می نمایم.

🔹️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک
┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

🖋️🌹📞 راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار