ساعت: 17:40

تاریخ: 29 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

پیام تبریک شهردار ارسک به مناسبت روز شورا ها

مهندس قلی زاده شهردار ارسک با صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ،در بخشی از این پیام آمده است :

شوراهای اسلامی شهر نماد اصلی ومهم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت شهروشهروندان است ؛که تمامی جوانب اداره شهروتامین نیازهای مختلف عمرانی ،اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی و ورزشی شهروندان را تحت تاثیرمی گذارد. متن کامل پیام به شرح زیر میباشد: به نام خدا «وامرهم شورا بینهم»

نهم اردیبهشت ماه یادآوراهمیت توجه به خواست ونظر عمومی در مدیریت شهری است تا با تجمیع دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان در قالب نهادهای قانونی ومردمی به نام شورای اسلامی بتواند در رشد و توسعه همه جانبه شهر گام های موثری بردارد.

شورای اسلامی شهر نماداصلی ومهم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت شهر و شهروندان است که تمامی جوانب اداره شهر و تامین نیازهای مختلف عمرانی ،اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی و ورزشی شهروندان را تحت تاثیر قرار میدهد. آنچه امروز در سطح شهر شاهد آن هستیم نتیجه اتحاد وهمدلی مجموعه اعضای محترم شورای اسلامی ومجموعه شهرداری ومشارکت همه جانبه مردم فهیم ،ولایتمدار وشهید پرور شهرارسک می باشد بدینوسیله ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه ،روز گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر به شهروندان واعضای شورای اسلامی شهرارسک تبریک گفته و تقدیر وتشکراز اقدامات و فعالیتهای مهم و تاثیرگذارآنان در توسعه و پیشرفت شهر وتعامل مثبت با مجموعه مدیریت شهری،امیدوارم که همواره در مسیرخدمت به شهروندان موفق وپایدار باشند.

با تقدیم واحترام-مهدی قلی زاده

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار