ساعت: 04:48

تاریخ: 17 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

پیام دعوت شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارسک برای شرکت پرشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارسک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر و از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند. در متن این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است که منشاء پیروزی آن خدای متعال و ملت شریف ایران تحت رهبری الهی امام خمینی کبیر(ره) و استمرار و پایداری آن وامدار رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه ای و ملت بی نظیر و شریف ایران اسلامی است، لذا اتحاد و انسجام ملی موجب تقویت قدرت ایران اسلامی است.

ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با همان عزم و اعتقاد راسخ و باور انقلابی با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

اینجانبان با تبریک این روزهای خجسته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از همه آحاد مردم شریف ولایتمدار وانقلابی شهر ارسک دعوت می کنیم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن  که بیانگر وفاداری و پایداری آنها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل(ره)، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت و انقلاب اسلامی ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام بگذارند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار