ساعت: 12:30

تاریخ: 14 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

پیام تبریک مهدی قلی زاده شهردار ارسک به مناسبت  انتصاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهریاری به عنوان امام جمعه ارسک

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهریاری (دامت برکاته) امام جمعه محترم ارسک یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقرار نهاد نماز جمعه به عنوان پایگاه عبادی و سیاسی و قلب فرهنگی شهرها و مناطق است که با راهبری و هدایت ائمه محترم جمعه، جلوه های زیبایی از وحدت و صلابت و معرفت و معنویت در این کانون های فضیلت و بصیرت متجلی می شود.

ارسک دار المؤمنین و شهید پرور و ولایت مدار یکی از مناطق پر افتخاری است که در احیاگری و تعالی فرهنگ شهادت و ایثار و جایگاه و پایگاه نماز جمعه نقشی ممتاز داشته و همواره منشاء خدمات و برکات فراوانی بوده و هست.

انتصاب شایسته حضرتعالی به امامت جمعه بخش ارسک از سوی مقام معظم رهبری، نشانه توجه و عنایت ویژه معظمٌ له به شهری است که مهد پرورش یاران و همرزمان امام و رهبری و ریشه در تاریخ دارد و ثمرات فکری، علمی و معنوی آن در همه ادوار تاریخی چشم نوازی می کند.

ضمن تبریک صمیمانه این انتصاب پر خیر و برکت حضرتعالی که به زیور علم و اخلاق و اخلاص آراسته اید، رجاء واثق دارد حضور ارزشمندتان در خطّه نخبه پرور و دیار شهیدان و ایثار گران سرافراز و فرهیختگان پر افتخار، فصل هایی تازه از مجاهدت علمی و دینی و برکات فرهنگی و اجتماعی به ویژه در تقویت و تعالی فرهنگ عمومی را خواهد گشود.

بی تردید تلاش های مستمر و عالمانه حضرت حجت السلام والمسلمین استاد در دوره تصدی این مسئولیت و رسالت سنگین مأجور بوده و با تداوم و استمرار مأموریت های ابلاغی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، شاهد اعتلای بیش از پیش بنیان های فرهنگی و اعتقادی و اجتماعی این سامان خواهیم بود.

توفیقات روز افزون حضرتعالی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

مهدی قلی زاده _ شهردار ارسک

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راه ارتباط با ما:

https://eitaa.com/Karami8254