ساعت: 21:06

تاریخ: 14 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_1422

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک قلی زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی در پیامی روز کتاب وکتاب خوانی رو تبریک گفتند متن پیام به شرح زیر است :

به نام يگانه قصيده پرداز آفرينش

مولا امیرالمومنین علیه السلام در اهمیت کتاب می فرماید: کسی که با کتابها آرامش می یابد هرگز آسایش از او سلب نمی شود.

مقام معظم رهبری نیز در اهمیت کتاب و کتابخوانی می فرمایند :  امروز كتابخوانى و علم‏ آموزى، نه تنها يك وظيفه ‏ى ملى، كه يك واجب دينى است.

24 آبان ماه روز تفکر و اندیشیدن ، روز کتاب و کتاب خوانی می باشد. چرا که کتاب همیشه بهترین دوست انسان بوده است به طوری که تأثیرات مثبت آن در زندگی بشر قابل انکار نیست. کتاب میراثی ماندگار ، پدیده ای با شکوه و با ارزش و عنصری رشدآفرین و روشنگر در پهنه ی زندگی بشر است. افتخار ما نیز این است که فرهنگ و باورهای دینی ما بر پایه ارزش­های بینش و دانش و ارجمندی کتاب و نگارش استوار است و خداوند منان معجزه ی ابدی آخرین فرستاده­اش را یک کتاب قرار داده است.

اینجانبان بر خود فرض می دانیم از تلاشهای تمامی دست اندرکاران عرصه اندیشه و قلم که نقشی را بر صفحه کتاب ها می نگارند و آنانی که کتاب را می خوانند تا بیشتر بدانند و هم آنانی که در مسیر اعتلای فرهنگ کتابخوانی  حرکت می کنند بویژه پرسنل خدوم وخدمتگزار کتابخانه عمومی قلم چی ارسک و شهرستان بشرویه قدردانی نمایم به امید آنکه سرانه مطالعه و آگاهی آحاد ملت روز به روز بیشتر و بیشتر گردد.

قلی زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارسک

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

https://eitaa.com/eresk_ir