ساعت: 23:41

تاریخ: 26 شهریور 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

طی پیامی روز جهانی محیط زیست و آغاز هفته محیط زیست را به همه تلاشگران، دوستداران و حامیان محیط زیست تبریک گفتند. ‎

“به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی متن این پیام بدین شرح می باشد:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

بررسی قرآن و روایات اسلامی نشان می دهد دین مبین اسلام همواره به محیط زیست به مثابه ظرف حیات و تکامل انسان اهمیت داده است بطوریکه اسلام برای مسئولیت انسان در برابر محیط زیست اهمیت بسیاری قائل شده و طبیعت را امانت خداوند در دست انسان می داند و به همین علت برای طبیعت حقوقی در نظر گرفته و انسان را مکلف به ادای آن حقوق می کند.

توجه به مقوله محیط زیست و اهمیت آن در زندگی بشر امریست که نمی توان از آن به سادگی گذشت لذا لزوم فرهنگ سازی در این مقوله وظیفه ای جدی است که حفاظت و حراست از محیط زیست را می طلبد.

امروزه بحران های زیست محیطی مانند گرم شدن دمای زمین،کاهش منابع آبی، آتش سوزی جنگل ها و مراتع، آلودگی ناشی از پسماند و هوا و پدیده گرد و غبار به حدی افزایش یافته اند که زندگی انسان و دیگر موجودات زنده را به خطر انداختند بنابراین حفاظت از عرصه های مختلف محیط زیست به عنوان تنها زیستگاه بشر باید مورد توجه بیش از این قرار گیرد.

اینجانبان هفته محیط زیست را به همه تلاشگران واقعی این عرصه بالاخص مدیر کل و کارکنان حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی و شهرستان بشرویه، تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی، اصحاب رسانه و همه کسانی که به هر نحو در جهت حفاظت و حراست از محیط زیست و ترویج فرهنگ زیست محیطی اقدام می‌کنند تبریک عرض نموده صحت، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

شهردار واعضای محترم شورای اسلامی شهرارسک

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار