ساعت: 03:01

تاریخ: 10 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_1422

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ارسک؛مهدی قلی زاده ، شهردار ارسک به مناسبت روز حسابدار پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

15 آذر به نام روز جهانی حسابدار نامگذاری شده است و این روز فرصتی فراهم آورده تا نوع فعالیت  این قشر متخصص و ساعی مورد توجه و مداقه قرار گیرد و همچنین اهمیت و جایگاه متمایز این حرفه شناسانده شود. امروزه با گسترش حوزه های مختلف در کشورداری و به تبع آن رشد فعالیت های اقتصادی، نقش حسابداران در حفظ و حراست از منافع سازمانی و عمومی و ارائه خدمات متنوع منطبق با نیاز روز، برجسته  و معیاری برای رشد، موفقیت و ناکامی در رسیدن به اهداف معین شده است. این نقش و جایگاه حسابداری در شهرداری های کشور با توجه به گستره خدمات و جامعه هدف شهرداری بیش از سایر سازمان ها نمود دارد و  منشأ خدمات  و تحولات بزرگی در حوزه اقتصاد شهری و کلان است و رفع چالش ها با ایجاد سیستم الکترونیکی شفافیت  و شیشه ای نمودن نمودار خدماتی شهرداری ها و  همچنین  خدمت به پرسنل شهرداری  و صیانت از آنها جز الزامات است.

اینجانب فرارسیدن 15 آذر روز جهانی حسابدار را به جامعه حسابداران بویژه همکاران پرتلاش جناب مهندس فرزاد و مهندس کرمی در حوزه امور مالی شهرداری ارسک صمیمانه تبریک می گویم و ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای این عزیزان ، امید آن دارم تا با تلاش و همکاری هم بتوانیم در رسیدن به اهداف عالیه، ریل گذاری و تصمیم سازی برای تسریع در ارائه خدمات شهرداری و شفاف سازی آن به نقطه مطلوب و مورد انتظار برسیم.

مهدی قلی زاده شهردار ارسک

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet