ساعت: 07:30

تاریخ: 15 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

مهدی قلی زاده شهردار ارسک خبر ساخت سالن ورزشی در منطقه جواد الائمه را اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک قلی زاده شهردار ارسک خبر شروع به کار ساخت سالن ورزشی در منطقه جوادالائمه را اعلام نمود.
شهردار با بیان اینکه با لطف خداوند مهربان و عنایت ویژه شهدا و با پیگیری شورای محترم اسلامی و همراهی مجموعه شهرداری و نگاه توسعه ای مدیریت عالی دولت محترم در شهرستان جناب مهندس علیزاده و مساعدت ویژه مهندس عسگر نوربخش، مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا و همراهی ادارات کل راه و شهرسازی و ورزش و جوانان امضا تفاهم نامه همکاری جهت ساخت سالن ورزشی در منطقه جواد الائمه فی مابین شهرداری ارسک و هلدینگ بانک سینا منعقد گردید.
شایان ذکر است که تفاهم اولیه فی مابین فرمانداری محترم شهرستان ، هلدینگ بانک سینا ،اداره کل ورزش و جوانان ،شورای محترم اسلامی و شهرداری ارسک منعقد شده که در این تفاهم نامه مبلغ سه میلیارد تومان در تعهد، مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا در کشور و یک میلیارد تومان در تعهد فرمانداری شهرستان می باشد و الباقی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه توسط اداره کل ورزش و جوانان تامین خواهد شد. شایان ذکر مبلغ دو میلیارد تومان توسط حضرت حجت السلام والمسلمین نصیرایی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در زمان کلنگ زنی به شرط اینکه پروژه شروع شود و پیشرفت فیزیکی خوبی داشته باشد کمک خواهند نمود.

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک
┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

🖋️🌹📞 راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet