ساعت: 02:20

تاریخ: 31 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

توسعه پایدار و همکاری مؤثر در مدیریت شهری ارسک

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ارسک ، قلی زاده شهردار و ارزه گر رئيس شورای شهر ارسک با فاطمی مدیرعامل سازمان پیرامون توسعه مدیریت شهری ارسک دیدار و گفتگو کردند.

سید محمد اسماعیل فاطمی مدیرعامل سازمان بیان کرد: رسالت ما آن است با برنامه‌ریزی های دقیق و اجرایی کردن آن در راستای صرفه و صلاح شهرداری ها و‌‌منافع مردم گام برداریم. وی همچنین خاطر نشان کرد: زمینه همکاری با شهرداری ارسک فراوان است و ما در حوزه بازرگانی، تامین نیاز های مدیریت شهری با توجه صرف و صلاح مدیریت شهری، توسعه اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار با تقویت زیرساخت ها، از طریق سرمایه گذاری در پروژه های زودبازده این امکان وجود دارد تا با شهرداری ارسک با یک برنامه ریزی دقیق در فرصت های سرمایه گذاری همکاری نماییم.

قلی زاده شهردار ارسک ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان بیان کرد: سازمان همیاری، بازوی توانمند شهرداری‌ها در اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در سال 1402 بود و همکاری این سازمان با شهرداری‌ها، باعث کاهش مشکلات مردم و شکل‌گیری توسعه گردید.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود برای ساخت و اجرای طرح های توسعه ای در شهر ارسک بیان کرد: به دنبال اجرای درآمد پایدار و‌خدمات شهری به مردم هستیم که این ظرفیت ها می تواند گامی در مسیر تحقق شعار خدمت به مردم شهر ارسک باشد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار