ساعت: 07:26

تاریخ: 10 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_1422

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ارسک شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی با صدور پیامی دهم آذر ماه، روز مجلس را به تمام وکلای ملت به ویژه اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی و نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

بسمه تعالی

دهم آذر ماه سالروزشهادت آیت الله سید حسن مدرس همزمان با روز مجلس فرصت مغتنمی پدید آمده است تا یاد و خاطره نمایندگان و کارمندان شهید مجلس شورای اسلامی را گرامی بداریم. حضرت حجت السلام والمسلمین نصیرایی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، دیده‌ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی همچون حضرتعالی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت، ضمن انجام وظیفه، در صدد تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مجدانه تلاش می‌ورزید.

امید است در سایه رحمت الهی با هم افزایی و همکاری روز افزون بتوانیم در مسیر توسعه پایدار کشور عزیزمان و رشد شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و افزایش سطح رفاه مردم شریف استان خراسان جنوبی و شهر ارسک گام های موثر تری برداریم اهتمام مستمر و گام‌های استوار و مطمئن حضرتعالی در مسیر پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی میهن عزیزمان ایران بخصوص تعامل سازنده با تمام اقشار مردمی و ارگان‌ها و نهادها در پیشبرد و توسعه شهر ارسک، بسی شایسته‌ی تقدیر و تشکر است.

اینجانبان ضمن تبریک روز مجلس به حضرتعالی و سایر همکارانتان در بهارستان از درگاه احدیت، تداوم توفیق و موفقیت، سلامت و سعادت، مسالت دارد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet