ساعت: 20:02

تاریخ: 19 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

به گزارش “روابط عمومی شهرداری ارسک” در پیامی توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به نمایندگی از مردم شهید پرور وانقلابی ارسک از زحمات حجت الاسلام والمسلمین استاد اولین امام جمعه شهر ارسک تقدیر کردند.

متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی
منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین استاد

امام جمعه محترم شهر ارسک

سلام علیکم

به شکرانه ی توفیق و به پاسداشت همت وثیق حضرتعالی درمدت نزدیک به هشت سال امامت جمعه شهر ارسک که به عنوان اولین امام جمعه شهر ارسک با درک بالا نسبت به مسائل انقلابی، فرهنگی، مذهبی، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور را در بر داشته است باعث و حامل آن گردید تا بر خود وظیفه بدانیم که از طرف مردم متدین شهر شهید پرور وانقلابی ارسک از جنابعالی تشکر و قدردانی نماییم.

شور شیرین تلاش خاضعانه شما به عنوان پدر معنوی و فرهنگی این شهر که جای جای آن اثر قدم های  پشتکار و همت شما بر آن موج   می زند و به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود. اینجا نبان هیچ گاه زحمات حضرتعالی در کلیه حوزه ها اعم از عمرانی ،اجتماعی ،اقتصادی و….. را که با جان دل پشتیبان ما بودید و همیشه جلوتر از ما حرکت کرده وما را راهنمایی نمودید کمال تشکر را داریم و بر خود واجب می دانیم تا از زحمات وهمراهی خانواده حضرتعالی که تمام سختی‌ها را به جان خریدند و در شادی وغم ما شریک بوده و حضرتعالی را همراهی نموده اند تقدیر وتشکر نمائیم.

امروز که توفیق خدمت در خطه ای دیگر از میهن اسلامی برای حضرتعالی فراهم شده برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی و بهرورزی داریم و امیدواریم با توکل به خداوند منان و  توسل به اهل بیت عصمت و طهارت در همه عرصه های زندگی مشحون از عطر خوش نواز الهی باشید و به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی دین مبین اسلام، گام های مستحکم و مستمری را بردارید و عاقبت بخیری که آرزوی دیرینه همه انبیاء و اولیا و صلحای ما بود قرین زندگی پر نورتان باشد. ان‌شاالله

مهدی قلی زاده شهردار ارسک                  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارسک

تازه ترین اخبار