ساعت: 01:03

تاریخ: 19 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

شروع عملیات زیرسازی آسفالت معابر سطح شهر ارسک :

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک، قلی زاده از شروع عملیات زیرسازی آسفالت معابر سطح شهر ارسک خبرداد .
شهردار ارسک با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار خود در شهر ارسک با همکاری و همراهی شورای محترم اسلامی شهر ارسک و همکاران خودم در مجموعه شهرداری تلاش نمودیم تا عدالت در توزیع اعتبارات و پروژه ها در سطح شهر در دستور کار قرار گرفت و در سال گذشته ۴۰ هزار متر از معابر سطح شهر آسفالت گردید.
همزمان با افتتاح آسفالت کلنگ جدول گذاری و زیرسازی آسفالت معابر در دهه فجر سال گذشته توسط معاون محترم عمرانی استاندار جناب مهندس عباس زاده و فرماندار محترم شهرستان بشرویه جناب مهندس علیزاده زده شد و در این بازده زمانی ۵۴۰۰ متر جدول گذاری با اعتبار نزدیک به دو میلیارد تومان انجام شده و از امروز ۵۰ هزار متر دیگر از معابر سطح شهر زیرسازی و آماده آسفالت خواهد شد .
قلی زاده با بیان اینکه امید داریم در صورت تامین اعتبار و تخصیص قیر مورد نیاز تا دهه فجر انشاءالله شاهد آسفالت معابر زیرسازی شده باشیم انشاءالله
شهردار ارسک از همراهی خوب اعضای محترم شورای اسلامی و مردم عزیز در اجرای پروژه ها و صبوری شهروندان تشکر نمود و پیشاپیش از مزاحمت‌های ایجاد شده برای شهروندان عذر خواهی کرد.

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک
┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

🖋️🌹📞 راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار