ساعت: 04:01

تاریخ: 13 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_1422

درآمدزایی دانش آموزان ارسکی با طرح تفکیک زباله

دانش آموزان مدارس ارسک در امر تفکیک زباله پیش قدم شده اند. آن‌ها قرار است از این موضوع مهم به نفع مدرسه‌شان درآمدزایی کنند. طبیعت سبز از نیازهای بشر است، هرگونه تخریب و بحران و خسارت محیط زیست و منابع طبیعی ناشی از دخالت انسان هاست. عدم تعادل آب و هوا ،کمبود نزولات برف و باران،آب شدن و حرکت کوههای یخ قطب جنوب ، بحران ریزگردها، پوشش دود و آلودگی هوای شهرها، شیوع سرطان و بیماریهای واگیر و درنهایت مرگ زودرس انسانها هیچ یک حکمت یا خشم خدای مهربان نیست .شاید حاصل دخالت بیجا یا غفلت ما انسانها از طبیعت است.

دفع صحیح زباله ها معظل امروز جوامع

هیچ ماده ای در طبیعت بی فایده و دور ریختنی نیست. شهردار ارسگ گفت ما می توانیم با تفکیک زباله از مبدا، تهدید زباله را به فرصت تبدیل کنیم. اگر این کار به دانش آموزان تعلیم داده شود و این فرهنگ در‌ رفتار آنها به عنوان آینده سازان فردا درخانه و مدرسه نهادینه گردد یقینا محیط سالمی خواهیم داشت.

مهندس قلی زاده افزود با حضور در مدارس سطح شهر ضمن توضیح و آموزش انوع مواد بازیافتی و فواید آن ،خطر زباله های بیمارستانی ، و همچنین تشکیل گروه‌ها،تشویق و جایزه به فعالان و معرفی شهردار مدرسه به شهرداری با دانش آموزان گفتگو کرده ایم.

شهردار ارسک تصریح کرد سطل های چهارگانه در جلو مدارس و سطح شهر جانمایی و نصب شده و با متصدیان خدماتی قرارداد فروش بسته ایم لذا با اجرای صحیح طرح تفکیک زباله هم برای خود مدارس و همچنین عمران شهر درآمدزایی می شود و انشالله محیط بهداشتی و سالم تری خواهیم داشت.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet