ساعت: 23:49

تاریخ: 26 شهریور 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

خسارت به ابنمای میدان شهدا

کم توجهی به حفظ اموال عمومی و تخریب آنها آسیب رساندن به امکانات عمومی و رفاهی شهری، پارک ها و فضای سبز، دیوارها و اماکن عمومی، روشنایی معابر و پارک ها، آثار باستانی و تاریخی و… هزینه بسیاری را به بار می آورد در حالی که این هزینه می تواند در ساختار عمرانی و زیباسازی شهری مصرف گردد.

آمارها و میزان خسارت وارده به اماکن عمومی نشانگر این نکته است، که اگر راهکارهای مناسب و عقلانی در پیشگیری از این پدیده ی نامناسب اجتماعی اتخاذ شود و شهروندان نیز در موازات این تدابیر و راهکارهای ارائه شده با احساس مسئولیت بیشتری در حفظ اموال عمومی بکوشند، بسیاری از هزینه هایی که صرف بازسازی و جایگزینی اموال عمومی می شود.

هرچند مسئله ی کم توجهی به حفظ اموال عمومی خسارت های مالی مستقیمی را به مدیریت شهری تحمیل می کند، از طرفی دارای بازخوردهای نامناسب غیر مستقیمی نیز هست که افزایش نارضایتی شهروندان از شرایط رفاهی شهرنشینی، امکانات عمومی و بروز چهر ه ی نامناسب شهر را به دنبال خواهد داشت.

فرهنگ شهرنشینی، آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی و حس مسئولیت حفظ و نگهداری آنچه که بعنوان سرمایه شهری نامیده می شود در کنار تلاش مجموعه شهرداری از مهم ترین نکاتی است که در صورت تحقق می تواند مفید باشد.

بر همین اساس مسئولین شهرداری و مجموعه تلاشگران عمرانی شهر ارسک از شهروندان درخواست می کنند که با همراهی و همسوئی بیش از پیش، در حفظ و نگهداری امکانات عمومی و رفاهی شهر که همه این اموال متعلق به همه مردم شهر می باشد ، تلاش کنند و این امر، نقش تعیین کننده ای در زیبایی شهر ارسک در آینده خواهد داشت.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار