ساعت: 09:04

تاریخ: 18 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_1422

در این جلسه از تعامل و همکاری کلیه ادارت و شرکتهای خدمات رسان در اجرای برنامه ها وپروژه های سطح شهر ارسک تقدیر و تشکر نمود.

قلی زاده با بیان اینکه اگر موفقیت و رضایتمندی و پیشرفت در شهر حاصل شده نتیجه همراهی خوب مردم و تعامل و همکاری کلیه ادارات و نهادها می باشد. مهندس قلی زاده گزارشی از روند برنامه ها , پروژه های پیش روی برای مسئولین بیان و خواستار همکاری و تسریع در اجرای برنامه ها هر کدام از شرکت‌ها و ادارت شد. شهردار ارسک بیان نمود با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی دقیق در خصوص برنامه های دهه فجر و عید نوروز می باشد چرا که امسال باید صد درصد نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته باشیم تا شهری شایسته این مردم خوب ولایتمدار ، شهید پرور و انقلابی بتوانیم بسازیم. قلی زاده با توجه به تمام مشکلات مالی و اعتباری که هست ولی خوشبختانه ارسک به کارگاه عمرانی تبدیل شده و از توجه ویژه دولت محترم به نقاط محروم و کم برخوردار تقدیر و تشکر نمود .

شهردارارسک در این جلسه، مشکلات و نواقصی که در سطح شهر وجود دارد اشاره کرد و خواستار تسریع در اجرا و رفع نواقص و مشکلات سطح شهر را خواستار شد. ایشان زمان بر شدن بعضی از پروژه ها در سطح شهر موجب نارضایتی می شود و باید تلاش شود تا در سریع ترین زمان ممکن در رفع نواقص اقدام شود . قلی زاده با اشاره به پروژه های در حال اجرا (جدول گذاری معابر ،شروع عملیات زیرسازی آسفالت، جداره سازی رودخانه جنب میدان جهاد ،توسعه گلخانه شهرداری ،آماده سازی پارک بانوان ،گل کاری فضای سبز ،ساخت سالن ورزشی ،سنگ فرش معابر ، شروع میدان ورودی شهر ،بهسازی وتوسعه فضای سبز بلوار امام رضا (ع)، تکمیل شدن حصار کشی ساختمان شهرداری ،تهیه طرحهای پارک غدیر ،پارک بلوار دانش آموز ومثلتی تقاطع بلوار دانش آموز وباغستان ،همکاری با پروژه طرح نهضت ملی ،ساماندهی فاز ۳ پارک شهدای گمنام و…)در سطح شهر از صبر وشکیبایی مردم وعنایت ویژه مسئولین شهرستان واستان تقدیر وتشکر ویژه نمود.

🔹

️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

🖋️
🌹
📞

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار