ساعت: 04:32

تاریخ: 10 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

نهضت آسفالت  40000هزار مترمربع از معابر شهر ارسک آغاز شد.

شهردار ارسک از آغاز گسترده عملیات آسفالت معابر سطح شهر خبر داد و گفت: از امروز آسفالت‌ریزی معابر در محله‌های مختلف شهر به مساحت بیش از 40000 هزار مترمربع با مصرف قریب  162 تن قیر و اعتباری بالغ بر  10میلیارد تومان آغاز شده است.

مهندس قلی زاده در گفتگوی با ارسک نیوز اظهار کرد: شورای ششم و شهرداری ارسک در راستای توزیع عادلانه، افزایش خدمات و ارتقای سطح رفاه اجتماعی اقدامات گسترده‌ای در زمینه های مختلف انجام داده است. وی افزود  آسفالت‌ معابر در سال 1401 بطور جدی در دستور کار قرار داشته و جزو اولویت های شهرداری است. شهردار ارسک ضمن قدردانی ازهمکاری همه مسؤلین و ادارات با نهضت آسفالت گفت: در یک اقدام جهادی به جهت پیشگیری از کندو کاری های بی رویه اخیرا اداره آب و فاضلاب نسبت به تعویض شبکه فرسوده لوله های آب معابری که در طرح قرار دارند اقدام و سپس با مساعدت ماشین آلات عمرانی بنیاد تعاون بسیج کار شن ریزی، زیرسازی و جدول گذاری  این معابر در حجم وسیع انجام شده است.

شهردار ارسک افزود با تأمین حدود 162تن قیر سهمیه از طریق سازمان شهرداری های کشور و انجام مناقصه پیمانکار ( با مساعدت و همکاری خوب شرکت طوس رادیه)، انشاالله بیشتر معابر در بلوار جوادالائمه، کوی شهید بهاری، کوی شهید خندان، مسیر باغستان و بخش از معابر شهرک امام رضا آسفالت می‌شود که این میزان آسفالت‌ریزی در تاریخ شهرداری، به لحاظ حجم و اعتبار بی‌سابقه است. قلی زاده تصریح کرد: با وجود این حجم از آسفالت‌ریزی، هنوز هم معابر زیادی در سطح شهر نیازمند زیرسازی و آسفالت است.

شهردار ارسک در خاتمه ضمن قدردانی از مساعدت های نماینده مجلس، استاندار و سپاه انصالرضا و  فرمانداری شهرستان با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری بر رضایت شهروندان، گفت: شهروندان صبور ارسک شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی هستند،

مهندس ارزگر رئیس شورای اسلامی هم در همین خصوص گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک تمام تلاش خود را برای تحقق این آرمان به کار گرفته است و امیدوار هستیم با ارائه خدمات مطلوب شاهد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه‌های عظیم شهر باشیم.