ساعت: 21:48

تاریخ: 17 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

در این جلسه که شامگاه سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی و بعضی فعالین حوزه اشتغال بانوان برگزار گردید مسایل و مشکلات این عرصه مورد بررسی قرار گرفت.

مسئولین محلی ضمن تجزیه تحلیل مسائل اشتغال، بانوان را مهترین اقشار کارآفرین درجامعه دانستند که با روحیه تلاشگر خود و بهره گیری از حداقل ها پیشرفت های زیادی داشته اند
در ادامه بانوان فعال این حوزه نقطه نظرات و چالش هایی که با آن مواجه هستند از جمله نداشتن بازار فروش_عدم آموزش_ نداشتن سرمایه _عدم تامین بعضی مواد اولیه_نداشتن مکان مناسب کارگاهی و ….مطرح نمودند.

قلی زاده شهردار ارسک گفت حل مسائل فرهنگی و اجتماعی اولویت مجموعه مدیریت شهری است و با پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در ارسک وجود دارد کارهای بسیار بزرگی می توان انجام داد.وی همچنین با تشریح صنایع مختلف پیشنهادات بسیار ارزنده ای به بانوان ارائه داد.

اعضای شورای اسلامی ضمن تشکر از فعالین توانمند، درخواست معرفی دیگر بانوان تولید کننده و همچنین علاقه مندان به اشتغال خرد و مشاغل خانگی در حوزه های مختلف را داشتند تا با استفاده از داده ها و اطلاعات کافی برنامه ریزی لازم و دقیق صورت بگیرد و همچنین خاطر نشان کردند مجموعه شورای اسلامی و شهرداری آمادگی کامل برای حمایت و حل مسائل را دارند و باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که بانوان فقط متمرکز بر روی تولیدات باشند و دغدغه های جانبی نداشته باشند.

مجموعه مدیریت شهری با تاکید بر اتخاذ تصمیم‌های مؤثر و عملی در جلسات بیان کردند: نتیجه بخش بودن جلسات سبب اعتماد مردم می‌شود لذا قول مساعد آماده کردن مکان مناسب طی روزهای آتی برای اشتغال بانوان داده شد تا اولین گام برای حل مشکلات برداشته شود.

در این جلسه سرکار خانم شاکری بعنوان رابط کارگروه اشتغال و صنایع دستی معرفی شدند.

لازم به ذکر است شهر ارسک برای اولین بار به صورت مستقل غرفه ای در محل نمایشگاه استان در ۶ آذرماه خواهد داشت که بانوان شهر ارسک محصولات داخلی بخش ارسک را در معرض دید مراجعین قرار خواهند داد.

تازه ترین اخبار