ساعت: 04:59

تاریخ: 18 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_1422

برگزاری جلسه شورای شهر و شهردار ارسک با فعالان عرصه هنر

شب گذشته ( 1402/10/16) جلسه ای به دعوت کمیسون فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری ارسک و به منظور هماهنگی و انسجام برنامه ها با تعدادی از فعالان امور هنری(نمایش) در محل شهرداری برگزار شد.

در این نشست تعدادی از اعضای گروه هنری فجر ضمن تشکر از توجه شورا و شهردار محترم به امورات هنری داشتن پشتوانه کاری مهمترین عامل دلگرمی. دانسته و هر یک از حاضرین پیشنهادات خود را جهت بهبود یا رفع مشکلات سال های قبل بیان کردند در ادامه جلسه اعضای شورای اسلامی ایجاد نشاط اجتماعی و برگزاری امورات فرهنگی با کیفیت و پر جاذبه را بخشی از برنامه های خود دانستند و شهر دار ارسک هم از آمادگی ارایه هر گونه مساعدت و امکاناتی درحد توان سخن گفت مهندس قلی زاده ضمن تشریح کارهای هنری قابل اجرا از جوانانی که بدون هیچ توقعی وقت می گذارند تشکر کرد در این جلسه قرار شد جنگ فجر یا نمایشنامه ای در ایام جشن های دهه فجر برگزار شود.

همچنین اعلام شود جوانان و نوجوانانی که استعداد هنری یا علاقه مند همکاری هستند به آقای احمد پیروزی یا کانال ارسک نیوز اعلام کنند .همچنین افرادی که موضوعات و سوژه نمایشی و پیشنهادی دارند همین اول کار اعلام نمایند تا برنامه های خوبی ارائه گردد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار