ساعت: 02:57

تاریخ: 18 شهریور 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

“اجرای عملیات آسفالت در معابر سطح شهر اخبار شهرداری, از میان خبر ها, عمران و شهرسازی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک؛ امروز صبح شهردار محترم به همراه مسئول واحد خدمات شهری شهرداری و یکی از اعضای شورای اسلامی،با همکاری اهالی محترم این کوچه پیگیر مشکلات آسفالت کوچه امام خمینی۷ و کوچه شهید چمن آرا شدند.

قلی زاده مطالبات اصلی شهروندان، بهسازی و زیباسازی را حق مسلم شهروندان عنوان کردوی در ادامه این بازدید میدانی اظهار داشت به منظور رفاه حال شهروندان، بهبود تردد خودروها و در ادامه پروژه های عمرانی سطح شهر،کوچه امام خمینی۷ وکوچه شهید چمن آرا با مشارکت اهالی این کوچه بازسازی خواهد شد.

قلی زاده با اعلام خبر اجرای عملیات آسفالت و سنگ فرش در سطح شهر تصریح کرد؛ با توجه به درخواست های مکرر شهروندان در خصوص آسفالت کوچه ها و معابر فرعی در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم، شهرداری اقدام به آسفالت معابر خاکی می کند. وی افزود؛یکی از مهم ترین ویژگی های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر می شود و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد.

شهردار ارسک بیان کرد؛ تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بر این است که با برنامه ریزی و اولویت بندی آسفالت معابر و کوچه های خاکی در سطح شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.”

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار