ساعت: 11:27

تاریخ: 6 مرداد 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ارسک مهندس مهدی قلی زاده فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حلول ماه شعبان، مزین به طلوع انوار تابناکی در آسمان امامت و ولایت است که با وجود نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین و جویندگان راه حق و عدالت هستند.

سوم شعبان سالروز میلاد فرخنده سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس(ع) می‌باشد که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد کرده است.

روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری واز خود گذشتگی بزرگ مردانی است که با تاسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرافرازانه در مسیر عزت و تداوم مسیر انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند.

اینجانب فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع)، روز پاسدار و حضرت ابوالفضل عباس (ع)، روز جانباز را به کلیه پاسداران و جانبازان عزیز ایران اسلامی به ویژه فرماندهی محترم سپاه انصارالرضا(ع)استان خراسان جنوبی سردار سرافراز سپاه اسلام سردار مهدوی ، جناب سرهنگ حسنی فرماندهی محترم سپاه شهرستان بشرویه وجناب سرگرد حامدی فرماندهی محترم حوزه بسیج امام جعفر صادق(ع) شهر ارسک و پاسداران و جانبازان شهر ارسک وشهرستان تبریک عرض نموده و برای تمامی خادمان جان برکف کشورمان آروزی سلامتی و توفیق خدمت دارم.

مهدی قلی زاده

شهردار ارسک

تازه ترین اخبار