ساعت: 12:36

تاریخ: 6 مرداد 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ

شوراها از مظاهر مشاركت مردمى و براى تسهیل امور مردم است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

يكی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی ، تعامل، همفكری و مشورت است. بدینوسیله فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا بویژه اعضا محترم شورای شهر ارسک که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند ، تبریک عرض می نمایم.

شورای اسلامی نهادی که تبلور یک مردم سالاری دینی است و چون برخواسته از بتن مردم است و مردم در انتخاب آن سهیم و مشارکت دارند اثرگذاری آن در جامعه مشهودتر خواهد بود.

ادامه این مسیر خدمت به مردم در جامعه در دوره حال شورای اسلامی مسئولیتی بس سنگین تر در قبال مطالبات مردم از جامعه را بر عهده دارند که فقط با مشارکت و حمایتهای مردمی میسر خواهد بود .

آنچه که دارای اهمیت است با مردم بودن و برای مردم بودن در واقع کلام هم اندیشی ها و مشارکت های فکری در تصمیم سازی‌ها و زمینه سازی برای افزایش مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها و طرحها می باشد .

با امید به اینکه به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و اعضا محترم شورای اسلامی شهر ارسک روز به روز این شهرداری ، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» به شهروندان این شهر گام بردارد.

( مهدی قلی زاده – شهردار ارسک )

تازه ترین اخبار