ساعت: 11:00

تاریخ: 6 مرداد 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_1422

دیدار نماینده محترم هلدینگ مالی و سرمایه گزاری سینا وابسته به بنیاد مستضعفان با فرماندارشهرستان بشرویه در خصوص پروژه عمرانی ساخت سالن ورزشی در منطقه جوادالائمه شهر ارسک برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارسک در این جلسه که با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار ارسک برگزار شد دکتر عنبرانی گفت: هولدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا نسبت به تعهدات خود برای ساخت سالن ورزشی حساسیت بالایی دارد که الحمداالله پیشرفت فیزیکی خوبی هم انجام شده است و امیدواریم پس از انجام تعهدات سایر دستگاه های ذی ربط، هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: پس از بازدید میدانی که از شهر ارسک انجام شد شاهد محرومیت این مرکز بخش بودیم که انشاالله در جهت محرومیت زدایی همکاری لازم را خواهیم داشت.

علی زاده فرماندار شهرستان بشرویه ضمن تشکر از حضور نماینده هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا در شهرستان و همکاری در حل مسائل، شورای اسلامی و شهردار ارسک را بدلیل پیگیری های مکرر در سطح استان و پایتخت را شورایی نمونه توصیف کرد و گفت مردم قدرشناس این منطقه دین خود را به بهترین نحو به نظام و انقلاب ادا کرده اند و این وظیفه ما مسئولین است که در حل مشکلات مردم شبانه روزی فعالیت کنیم.

در پایان اعضای شورای اسلامی و شهردار ارسک به نیابت از مردم شهید پرور ارسک بدلیل حمایت های بی نظیر فرماندار در حل مسائل و مساعدت ویژه نماینده هلدینگ سینا تشکر و قدردانی نمودند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ravabet

❅❁❅

https://eitaa.com/eresk_ir

تازه ترین اخبار