ساعت: 08:56

تاریخ: 6 مرداد 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

#ارسک_در_افق_۱۴۲۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک به منظور تقویت روحیۀ همدلی و همراهی بین کارکنان ، نشست صمیمی شهردار با پرسنل شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

حذف دیوار مدیریتی ، ،تکریم ارباب رجوع ،تلاش با برنامه کاری،نظم در برنامه ها وتسریع در امور ، موضوع انتخابات واستقبال از نوروز وماه مبارک رمضان وجشن نیمه شعبان . به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی، مهندس قلی زاده شهردار شهر با اعلام مطالب فوق گفت: با توجه به ضرورت شفاف سازی و طرح نظرات و انتقال مطالب و پیشنهادات در خصوص ایجاد روحیۀ صمیمی و تقویت بنیه کاری و همدلی وهمراهی همکاران و پرسنل شهرداری این نشست ها هر پنجشنبه برگزار می گردد.

مهندس قلی زاده طرح مسائل و پیشنهادات پرسنل را به منظور بالا بردن راندمان کاری و تسریع در حل امور پرسنل و ارباب رجوع لازم و ضروری دانست. وی رضایت شهروندان را بالاترین افتخار واولویت برای مجموعه شهرداری خواند و افزود همه کارکنان شهرداری باید جلب رضایت شهروندان را در بالاترین اولویت فعالیت خود قرار دهند .

قلی زاده افزود اولین موردی که مردم با آن مواجه هستند و منعکس می کنند را برخورد خوب همکاران با شهروندان دانست و افزود امیدوارم روند تکریم ارباب رجوع ادامه دار باشد و در پایان کار همه ما سربلند باشیم که سربلندی ما هم افتخار و ارتقاء جایگاه شهر ارسک خواهد بود. شهردار برنامه ریزی برای برنامه های آتی واعیاد پیش رو را در اولویت کلیه واحدها دانست وگفت امسال موضوع انتخابات وهمکاری وتلاش مجموعه شهرداری با متولیان امر بسیار مهم بوده وباید با تمام توان پای کار باشیم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسک

https://eitaa.com/eresk_ir

راههای ارتباط با ما:

https://eitaa.com/eresk_ravabet

تازه ترین اخبار