ساعت: 11:51

تاریخ: 15 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری ارسک

.

شهردار ارسک به مناسبت فرارسیدن سال 1395 هجری خورشیدی و آغاز بهارطبیعت در پیامی به هموطنان و شهروندان ارسک ضمن تبریک سال نو ، آغاز بهار طبیعت را براي همشهريان سالی پر خیرو برکت و همراه با عزت را آرزو کرد.

 

متن کامل پیام علی یاری  شهردار ارسک به شرح زیر است:

نو بهار است برآن کوش که خوشدل باشیم

آنگاه که آغوش هستي با نوش مستي گلپوش مي گردد و دستان بلند آفتاب، اين تن تشنه ي نور را نوازش مي دهد شهد شادابي به عشرتگاه لاله زارها راه مي گشايد و صورتگر دانا طرحي نو بر انديشه پويندگان صبح صادق در مي اندازد و اينک بهار از راه مي رسد و نوروز کهن سال همه چيز را تازه مي گرداند.

اين رويش پر سروش در منظر بندگان صالح حضرت دوست آيه هاي عارفانه اي است که محّول حال است و مقلب قلوب و ابصار « اذا رأيتم الربيع فاکثروا ذکر النشور »

سال گذشته را در حالي سپري کرديم که شهرداري و شوراي اسلامي شهر ارسک با نصب العين قراردادن فرمايشات رهبر معظم انقلاب، کار و خدمت را متراکم و با مشارکت شهروندان ولايتمدار و شهيدپرور ارسک با پروژهای مختلفی هر چند اندک در عرصه هاي گوناگون شهري به اتمام رساندند و گامهاي بلندی از جمله پروژه هاي عمراني و بهسازي معابر، توسعه فضاي سبز ، كمك به مراکز و فعاليت هاي فرهنگي و توسعه و ایجاد مبلمان شهروندی … برداشته شد و اين روند اميد بخش با هم افزايي همه مسئولين در سایه همدلی و همزبانی به حول و قوه الهي تداوم خواهد يافت.

این شهرداری همواره پيام بلند رهبر فرزانه انقلاب و سيره امين حکيم را نصب العين راه خود قرار داده و براي ملت رشید ايران و اهالي شهید پرور، لنده ای پر افتخار، آرزوي سعادت و عزّت دارم.

اينجانب ضمن تبريک و شادباش این عید باستانی از درگاه صاحب مجد و جلال و اکرام مسألت دارم و امیدواریم سال جدید همراه با برکت و اقتدار و عيون ما را به تماشاي رخسار طلعت رشيد هستي حضرت مهدي روحي و ارواحنا له الفداء روشن و بينا سازد.                             

علی یاری

شهردار ارسک