محمد فرزاد
- لیست برنامه ها و پروژه های پیشنهادی تا پایان سال و ۴ ساله
- ساماندهی امر مالی ، ثبت تفریغ بودجه و متمم بودجه 1400
- رعایت دستورالعمل ها در حوزه مالی و ارائه گزارشات درآمد و هزینهای به صورت روزانه ، ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله و همچنین تهیه نمودار درآمد و هزینه در طول سال
- ارائه گزارشات به صورت منظم با هماهنگی به شورای محترم اسلامی شهر
- رعایت در پرداخت ها بر اساس اولویت و هماهنگی با اینجانب
- دقت نظر و توجیه واحدها بر رعایت بودجه و سرفصلهای تعریفی
- برگزاری دوره آموزشی داخلی با واحد ها و تشریح آیین نامه مالی و بحث بودجه
- بررسی قرارداد ها و ارائه گزارش از قراردادها قبلی و تعیین تکلیف قراردادها
- نظارت بر قراردادها جدید و رعایت صرفه و صلاح شهرداری
- مشخص نمودن اعتبارات عمرانی ، فرهنگی ، حقوقی و … در بودجه
- شفاف سازی مالی و ارائه گزارشات منظم از عوارضات و تهیه برنامه برای وصول آنها
- دقت در محرمانه بودن آمار و اطلاعات مالی و توجه به حفظ گفتار و نوشتار و رعایت احترام به شهروندان
- تهیه آیین نامه های مربوط در حوزه مالی و آیین نامه تقسیط ، آیین نامه رفاهی و …
- برنامه ریزی و هماهنگی با سازمانها در جهت استفاده پرسنل و توجه به رفاهیات پرسنلی
- دقت در تحقق بودجه شورا
- بررسی و پیگیری امورات مربوط به بیمه نامه ها ، اظهارنامه مالیاتی بهمراه درآمدها از غسالخانه ، ماشین آلات و صدور پروانه ها
- نظارت برتمامي فعاليتها واجراي کامل مقررات مالي وانبارداري درانبارهاي تحت سرپرستي وارائه راهنماييهاي لازم.
- صدور پروانه خروج براي اموال،تهيه صورت اموال زائد و اسقاط وارائه آن به شهردارجهت صدوردستورمقتضي .
- نگاهداري حساب کليه اموال منقول وغيرمنقول واموال مسروقه ويا ازبين رفته وثبت مشخصات آنها دردفاتراموال طبق دستورالعملهاي وزارت کشورمستند به ماده 48 آيين نامه مالي شهرداری ها
- حفظ ونگهداري کليه سوابق و پرونده هاي مربوطه.
- انجام سايرامورمشابه ودستوراتي که ازطرف شهرداردرحدود وظايف ارجاع مي گردد.
- ثبت اقلام ازروي برگه هاي محاسباتي دردفترصدور برگ وانتقال آنها به دفاتر روزنامه ، معين ، اعتبارات وتعهدات و دفترکل.
- تهيه و تنظيم ليست حقوقي و کسورات مربوط واعلاميه بانکي ، صدور چک ، تنظیم سند هزینه ای و درآمدی ، برگه هاي محاسباتي و کنترل حسابهاي مربوط تنظیم صورت مغایرتهای بانکی
- رسيدگي به پيش پرداختها و علي الحسابها و اسناد و مدارک مربوط ازنظر رعايت و اجراي قوانين و مقررات مالي .
- انجام امور مربوط به تشخيص وتعيين سرفصل حساب ، تهيه تراز عمليات ، تهيه و تنظيم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضاء آنها .
- تهيه و تنظيم پيش نويس دستورات و فرمهاي محاسباتي، گزارشهاي لازم و بودجه تفصيلي ، تفريغ بودجه سالانه ،.متمم بودجه واصلاح بودجه برابر دستورالعملهاي صادره و ارائه آن به مرجع ذیربط
- رسيدگي و اظهار نظر و اقدام در مورد مسايل و پرونده هاي مالي .
- نظارت و مراقبت درحسن اجراي بودجه برنامه اي و اتخاذ تدابيرلازم جهت بهبود امور جاري.
- همکاري درتهيه نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعملها.
- شرکت درکمسيونهاي مربوطه.
- مطالعه قوانين بودجه و سايرقوانين و مقررات مالي و اظهارنظر در مورد اجراي آنها.
- انجام تشريفات مناقصه ومزايده و تنظیم قرارداد ها و اخذ ضمانت های بانکی و تمدید آنها و کنترل و ارسال قراردادهای درآمدی
- محاسبه در آمدها و مميزي حسابها و نگهداري حساب درآمدها و طبقه بندي درآمدها .
- ايجاد محلهاي در آمد و پيشنهاد به شورای شهر جهت تصويب .
- وصول عوارض ازاماکن و املاک ، اتومبيلهاي سواري ، کرايه و بياباني ، پيشه وران ، معاملات و غيره
- صدور مفاصا حساب جهت تنظيم اسناد معاملاتي .
- نظارت برکليه امور مربوط به کارپردازي و شهرداري .
- رسیدگی ، نظارت و کنترل اسناد و مدارک و عملیات مالی
- حسابداری مطابق آیین نامه معاملاتی قانون شهرداریها
- مراقبت در وصول درآمدها برابر مقررات و پرداخت مخارج در حدود اعتبارات مصوب با رعایت کلیه قوانین مربوطه
- پیگیری اعتبارات